ÚLTIMES NOTÍCIES

DONADA LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL QUE VIVIM PEL COVID-19, TOTES LES ACTIVITATS DEL CET QUEDEN AJORNADES

Al Parc de la Serralada del Litoral només s'hi permet l'accès per la pràctica esportiva individual.

FAQS per a federats FEEC en Fase 1

La FEEC emet entrenaments, entrevistes, etc. en Directe, per tots tipus d'esportistes de muntanya

També a Twitter #sentlamuntanya a casa

AQUEST ANY 2020 EL NOSTRE CET CUMPLEIX 20 ANYS!

Travessa Teià-Montserrat a peu i en BTT

INSCRIPCIONS OBERTES PER LA TRAVESSA TEIÀ-MONTSERRAT A PEU I EN BTT

La Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Teià i el Club Excursionista Teià tornen a unir-se per 2n any consecutiu per organitzar plegats la Travessa Teià Montserrat. Enguany, amb la novetat de que el recorregut es podrà a realitzar a peu o en btt.

Així doncs, enguany, amb més il·lusió que mai, us presentem l’ambiciosa “Travessa Teià-Montserrat a peu i en BTT”. Se celebrarà el proper dissabte 8 de juny i tenint en compte l’èxit de l’any passat, tornarà a ser diürna, per tal de fer la major part del recorregut amb la llum de sol, ja que aquest discorre pràcticament en la seva totalitat per camins i paratges de gran bellesa.

Es tracta d’un recorregut de dificultat alta de 65 km aprox. i un desnivell acumulat de 2000m .

L’organització ha preparat diferents avituallaments en els punts claus del recorregut, així com dinar, un sopar-pícnic a Montserrat i autocar de retorn a Teià per als participants. A més, a més, tindrem alguna sorpresa durant el recorregut.

El cost de la inscripció, també inusual en una activitat d’aquesta envergadura, és només de 20 euros (avituallaments, sopar-pícnic i autocar inclosos).

Aquells participants que no estiguin federats hauran d’abonar conjuntament amb el cost de la inscripció 5 euros més en concepte de l’assegurança temporal d’un dia.

Per formalitzar la inscripció és necessari complimentar el formulari d’inscripció i abonar 20 euros (federats) o 25 euros (no federats) al número de compte 2038 6872 71 6400000909 (Caixa Laietana - Bankia) abans del dia 3 de juny.

Inscripcions: http://www.teia.cat/index.php/caminada-teia-montserrat-a-peu/form/4

Dissabte, 8 Juny, 2013 (Tot el dia)

Calendari 2020

PER DESCARREGAR EL CALENDARI CLIQUEU LA IMATGE