Podeu descarregar les fotos i tracks de la CCSL 2019 en el BLOG del ClubAquí teniu una petita guia per consultar el blog del CET.

El Centre Excursionista Teià al Nº19 del Esportiu Maresme

Entrevista al CET,  J.M. Elias i Josep Mestres

TRAVESSA TEIÀ - MONTSERRAT - tTM 2017

AdjuntMida
teia_-_montserrat_2017.pdf195.72 KB

TRAVESSA TEIÀ - MONTSERRAT - tTM 2017

Dissabte, 10 de juny de 2017

La Travessa Teià - Montserrat-Teià a peu i en BTT (tTM) és una prova de resistència individual i no competitiva, per camins de muntanya amb un recorregut mitjanament dur. Cal estar preparat físicament i dur l'equipament adequat i sobretot la bicicleta en perfectes condicions.

Les inscripcions són limitades a 60 persones a peu i 60 en BTT ! Afanya’t!

SERVEIS ALS PARTCIPANTS

Guies durant el recorregut per als participants en BTT i a peu.

Diferents ritmes guiats per als que realitzin la travessa a peu.

Diversos avituallaments entremitjos (inclòs dinar).

Sopar Pícnic final.

Transport de les BTT de  Montserrat a Teià.

Obsequi samarreta commemorativa.

Autocar de tronada a Teià.

Punt de Sortida: rampa de la Església de Teià

A PEU: Sortida de Teià a les 04:30.

EN BTT: Sortida de Teià a les 07:30.

INSCRIPCIONS

Preu: 25 € socis CET, 30 € no socis. Extra 5€ pels NO FEDERATS (FEEC-FCC ciclisme) en concepte de l’assegurança temporal d’un dia que tramitarà l’organització (obligatori).

Per motius logístics les inscripcions es tancaran  el 3 de Juny.

En aquest preu estan inclosos 3  avituallaments, el dinar, el sopar-pícnic a Montserrat, l’autocar de tornada a Teià i el transport de tornada de les bicicletes a Teià, així com una samarreta commemorativa.

La talla de la samarreta s’haurà de triar en el moment de la inscripció. La talla de la samarreta és a títol representatiu. L'organització no es compromet a lliurar la talla seleccionada.

Les inscripcions són limitades a 60 participants a peu i 60 en BTT. Una vegada exhaurides, no es farà cap llista d'espera.

A PEU

Inscripcions: https://www.inscripcions.cat/cetttm2017/formulari_inscripcio

Llistat d'inscrits: https://www.inscripcions.cat/cetttm2017/llistat_inscrits

BTT

Inscripcions: https://www.inscripcions.cat/cetttm2017btt/formulari_inscripcio

Llistat Inscrits: https://www.inscripcions.cat/cetttm2017btt/llistat_inscrits

REGLAMENT

La travessa Montserrat Teià l’organitza el Club Excursionista Teià sota el següent reglament:

El fet de formalitzar la inscripció, significa que aquestes normes es coneixen i s’accepten.

L’edat mínima per participar és de 18 anys.

La tTM transcorre per camins de muntanya i eventualment per carretera.

La tTM és una activitat físicament exigent  amb un recorregut d’uns 60 Km a peu i 90 Km en BTT. Pel sol fet de participar, el participant accepta estar en plenes condicions físiques i psíquiques per a afrontar-la.

L'organització no permetrà la sortida d'un participant si aquest no disposa de l'equipament adient per a la realització de la travessa, especialment el casc per a la modalitat en BTT.

L’organització no es fa responsable dels accidents i/o danys que puguin tenir els participants, tot i que procurarà evitar-los.

Es demana a tots els participants que respectin les indicacions de l'organització, que està formada pel personal dels avituallaments i els guies que obriran i tancaran la marxa ja sigui a peu, o en BTT.  Fem especial esment que l’organització no es farà responsable de qualsevol persona que avanci al guia capdavanter.

Qualsevol persona que pateixi algun accident o fet que li impedeixi seguir el ritme previst haurà d’abandonar la marxa en un dels punts d’abandonament.

El mal temps no serà obstacle per a la celebració de la tMT , si bé l’organització podrà suspendre-la o modificar-ne el recorregut abans de sortir.

Qualsevol supòsit no previst en aquestes normes serà resolt per l’organització.

RECOMANACIONS

És imprescindible un calçat i mitjons (tècnic) adequats a les característiques de la travessa. No es pot estrenar calçat ni mitjons.

Obligatori l'ús de frontal o llum.

Obligatori l’ús de casc en BTT.

Indumentària adequada, capes transpirables.

Es recomana La utilització de bastons doncs es disminueix la càrrega sobre les cames en un 25%.

Cantimplora o bidó d’aigua per omplir-la en els avituallaments.

Petita motxilla amb: mitjons de recanvi, samarreta de recanvi, capa impermeable, capa d’abric, petita tovallola, gorra per al sol, mocadors de paper i tiretes, inflador de rodes i càmera de recanvi (BTT).

En els avituallaments menja moderadament. La quantitat d’aliment i beguda que s’oferirà serà suficient per l’esforç realitzat.

La nit abans ingereix un sopar basat en hidrats de carboni: pasta o arròs.

ORGANITZA

Club Excursionista Teià.

COL•LABORA

Moritz.