ÚLTIMES NOTÍCIES

FINALITZAT EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE FOTOGRAFIES AL CONCURS 2021. ELS SOCIS PODEU VOTAR DEL 20 AL 27 DE FEBRER PER CORREU ELECTRÒNIC A: teiaclubcet@hotmail.es, INDICANT 2 FOTOGRAFIES PER CATEGORIA.
LES FOTOGRAFIES PRESENTADES AL CONCURS ES PODEN VEURE AQUÍ.
ELS GUANYADORS ES PROCLAMARAN A L'ASSEMBLEA DEL DIA 27.

L'ANY 2020 EL NOSTRE CET VA COMPLIR 20 ANYS!

PUBLICAT A YOUTUBE EL VIDEO DE LA EXPOSICIÓ 20 ANYS DEL CET

Ull de Ter - Gra de Fajol

6 d’agost 2015
Ull de Ter
Gra de Fajol (2712 m)

Aquesta es una excursió fora del programa i continuant amb la que vàrem fer l’any passat, escollim un cim que sigui suficient atractiu i assequible.
Sortim de la rotonda de Teià amb cotxes particulars a les 7h’ i anem fins Ull de Ter on deixarem els cotxes i esmorzarem.
A pocs metres del cotxe trobem el GR11, que passant pel refugi de Vall Ter puja fins el coll de la Marrana. Aquí deixem el GR i en direcció Sud-est encarem decididament el cim.

Dades
Desnivell 700 mts
Temps previst pujada 2h 15’
Temps previst baixada 1h 45’
Temps total excursió 4h 30’
Entre 14h i les 14h 30’anirem a Can Tiranda, restaurant de Setcases. Preu aproximat menú 16€.
Tornada a Teià.
Hora d’arribada entre 18,30h i 19h.
Inscripcions: cetsenderisme@gmail.com

Dijous, 6 Agost, 2015 (Tot el dia)

CALENDARI 2021

ACTIVITATS PREVISTES 2021

CLIQUEU EN EL CALENDARI D'ACTIVITATS PER DESCARREGAR-VOS UNA CÒPIA.