ÚLTIMES NOTÍCIES

DONADA LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL QUE VIVIM PEL COVID-19, TOTES LES ACTIVITATS DEL CET QUEDEN AJORNADES

Al Parc de la Serralada del Litoral només s'hi permet l'accès per la pràctica esportiva individual.

FAQS per a federats FEEC en Fase 1

La FEEC emet entrenaments, entrevistes, etc. en Directe, per tots tipus d'esportistes de muntanya

També a Twitter #sentlamuntanya a casa

AQUEST ANY 2020 EL NOSTRE CET CUMPLEIX 20 ANYS!

Vilassar Singular

Ressenya de la Visita a Vilassar Singular

El passat dia 7 de setembre va tenir lloc una sortida proposada per la secció de Cultura del C.E.T. a la vila veïna de Vilassar de Dalt.   Amb el nom  de VILASSAR SINGULAR  i que empara un gran tastet de possibilitats es va poder gaudir de diferents llocs amb una guia molt professional i ben documentada,  filla de Teia, que va fer de la visita una experiència molt positiva aportant coneixements històrics del nostre entorn, i resolent amb tot a mena de detalls les preguntes i dubtes dels socis del CET..

Des de la visita als Forns Romans “la Fornaca”, passant pel Teatre La Massa, el Museu  de Cuquilles “Cau del Cargol” a l’interior d’una emblemàtica casa particular,  i per últim visitant un  museu de restes romanes arqueològiques amb el punt i final d’una degustació de ví D.O. Alella  que tothom  va agrair donat l’hora tant apropiada per fer una copeta , es pot dir que  va estar un matí ple de descobertes i coneixements molt satisfactoris  per a tots els assistents.

Amb una durada de,  aproximadament tres hores  el passeig va portar al grup a endinsar-se a la història d’un passat  ple de sorpreses en el nostre Maresme de la Laietana Romana.

La sortida va acabar amb un dinar de germanor dels participants al Restaurant El Petit Canigó de Masnou.

Secció de cultura del Club Excursionista Teià.

Dissabte, 7 Setembre, 2013 (Tot el dia)

Calendari 2020

PER DESCARREGAR EL CALENDARI CLIQUEU LA IMATGE