Podeu descarregar les fotos i tracks de la CCSL 2019 en el BLOG del ClubAquí teniu una petita guia per consultar el blog del CET.

El Centre Excursionista Teià al Nº19 del Esportiu Maresme

Entrevista al CET,  J.M. Elias i Josep Mestres

Fes-te soci

Què cal per fer-te soci del Club Excursionista Teià?

Pots fer servir qualsevol d'aquestes possibilitats:

Club Excursionista Teià
Passeig de la Riera 130, baixos.
08329 - Teià

Quins són els drets dels nostres socis?

• Ser regularment informats de les activitats del club mitjançant la Circular Informativa dels socis.
  • Participar en totes les activitats programades per als socis.
  • Gaudir de descomptes en diferents activitats.
  • Assistir a l'assemblea anual.
  • Que el club tramiti l’assegurança a la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya o de la Federació de Curses d’Orientació de Catalunya.
  • I sobretot... PASSAR-HO BÉ!!!

Quines són les obligacions del socis?

• Pagament de la quota anual mitjançant una entitat bancària.
  • Complir les normes especificades en els estatuts del club.

Quota anual

Infantil (fins 17 anys): 0 €
Soci Jove (18-30 anys): 20 €
Soci Adult (31-65 anys): 35 €
2n soci unitat familiar: 25 €
Majors 65 anys: 20 €
Majors 75 anys: 0 €

Deure de informació sobre dades personals

CLUB EXCURSIONISTA TEIA és el Responsable del Tractament de les dades personals proporcionades sota el seu consentiment i l'informa que aquestes dades seran tractades de conformitat amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 de 27 d'abril 2016 (GDPR) i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre (LOPDGDD), amb la finalitat de mantenir una relació comercial i conservar-les durant no més temps del necessari per mantenir la fi del tractament. No es comunicaran les dades a tercers, excepte per obligació legal. Així mateix, s'informa que pot exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i les de limitació i oposició al seu tractament adreçant-se a CLUB EXCURSIONISTA TEIA en Passeig la Riera, 130 Baixos - 08329 TEIA (Barcelona). Email: joan@gabinetjuridicteia.com i el de reclamació a www.aepd.es.

Formularis

Alta soci (Adult)