ÚLTIMES NOTÍCIES

DONADA LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL QUE VIVIM PEL COVID-19, TOTES LES ACTIVITATS DEL CET QUEDEN AJORNADES

Al Parc de la Serralada del Litoral només s'hi permet l'accès per la pràctica esportiva individual.

FAQS per a federats FEEC en Fase 1

La FEEC emet entrenaments, entrevistes, etc. en Directe, per tots tipus d'esportistes de muntanya

També a Twitter #sentlamuntanya a casa

AQUEST ANY 2020 EL NOSTRE CET CUMPLEIX 20 ANYS!

Fes-te soci

Què cal per fer-te soci del Club Excursionista Teià?

Pots fer servir qualsevol d'aquestes possibilitats:

Club Excursionista Teià
Passeig de la Riera 130, baixos.
08329 - Teià

Quins són els drets dels nostres socis?

• Ser regularment informats de les activitats del club mitjançant la Circular Informativa dels socis.
  • Participar en totes les activitats programades per als socis.
  • Gaudir de descomptes en diferents activitats.
  • Assistir a l'assemblea anual.
  • Que el club tramiti l’assegurança a la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya o de la Federació de Curses d’Orientació de Catalunya.
  • I sobretot... PASSAR-HO BÉ!!!

Quines són les obligacions del socis?

• Pagament de la quota anual mitjançant una entitat bancària.
  • Complir les normes especificades en els estatuts del club.

Quota anual

Infantil (fins 17 anys): 0 €
Soci Jove (18-30 anys): 20 €
Soci Adult (31-65 anys): 35 €
2n soci unitat familiar: 25 €
Majors 65 anys: 20 €
Majors 75 anys: 0 €

Deure de informació sobre dades personals

CLUB EXCURSIONISTA TEIA és el Responsable del Tractament de les dades personals proporcionades sota el seu consentiment i l'informa que aquestes dades seran tractades de conformitat amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 de 27 d'abril 2016 (GDPR) i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre (LOPDGDD), amb la finalitat de mantenir una relació comercial i conservar-les durant no més temps del necessari per mantenir la fi del tractament. No es comunicaran les dades a tercers, excepte per obligació legal. Així mateix, s'informa que pot exercir els drets d'accés, rectificació, portabilitat i supressió de les seves dades i les de limitació i oposició al seu tractament adreçant-se a CLUB EXCURSIONISTA TEIA en Passeig la Riera, 130 Baixos - 08329 TEIA (Barcelona). Email: joan@gabinetjuridicteia.com i el de reclamació a www.aepd.es.

Formularis

Alta soci (Adult)