ÚLTIMES NOTÍCIES

DONADA LA SITUACIÓ EXCEPCIONAL QUE VIVIM PEL COVID-19, TOTES LES ACTIVITATS DEL CET QUEDEN AJORNADES

Al Parc de la Serralada del Litoral només s'hi permet l'accès per la pràctica esportiva individual.

FAQS per a federats FEEC en Fase 1

La FEEC emet entrenaments, entrevistes, etc. en Directe, per tots tipus d'esportistes de muntanya

També a Twitter #sentlamuntanya a casa

AQUEST ANY 2020 EL NOSTRE CET CUMPLEIX 20 ANYS!

Escola de Muntanya

ESCOLA DE MUNTANYA.

En aquest passat curs 2018-2019, s'ha complert un cicle de cinc anys de l’activitat EXTRAESCOLAR del CET, on els infants han après, en major o menor mesura, a desenvolupar-se dins del medi natural en les activitats de running i orientació, i han començat a iniciar-se en l’escalada.

Els nens i nenes han anat adaptant les seves aptituds a les diferents disciplines pròpies de l'activitat. Hi ha qui té predilecció per una disciplina i qui en té per una altre, i n’hi ha que els agraden totes.

Tot això, juntament amb el concepte “escola de muntanya”, que des del CET sempre hem volgut impulsar, ens ha fet pensar que la tasca i la relació del CET amb les famílies i els seus infants ha de canviar en el futur, per tal de treballar i aconseguir l’objectiu final de qualsevol club de muntanya, és a dir:

Tenir continuïtat en la formació d’aquells nens i nenes que vulguin aprendre i progressar en aquestes activitats.

Els monitors hem anat treballant els valors que es volen inculcar en els nens i nenes, però la part tècnica de cada una de les disciplines ha quedat una mica “entre bastidors”, la qual cosa fa pensar que, tot i tenir potencial, alguns infants no l’han pogut desenvolupar adequadament.

******************

El Club Excursionista Teià té com objectiu principal impulsar “l’escola de muntanya”, una escola que serveixi perquè els infants puguin seguir una sèrie de fases on progressar en la seva formació i coneixements i poder adquirir adequadament la tècnica, la seguretat, la forma  física adient, el sentiment de grup, i tots aquells aspectes relacionats amb la muntanya i les activitats esportives que en ella es poden realitzar.

Per més informació podeu consultar el següent document

Dintre dels esdeveniments de l'anniversari dels 20 anys del CET aquí teniu la presentació del futur Rocódrom en format PowePoint.

Secció Escalada

Dimarts, 1 Setembre, 2015 (Tot el dia)
Subscriu-te al RSS - Escola de Muntanya

Calendari 2020