Podeu descarregar les CLASIFICACIONS TEIA MORITZ TRAIL 2019 i veure carta post TMT2019 i com deixar comentaris.

LA FEEC EN CONTRA DE LA SENTÈNCIA DEL TRIBUNAL SUPREM

Podeu veure les fotos d'aquest espectacular esdeveniment a les nostres xarxes socials, Instagram, Facebook. I també a:

Podeu descarregar les fotos i tracks de les excursions en el BLOG del ClubAquí teniu una petita guia per consultar el blog del CET.

Infantil - Juvenil

Actualment la secció Infantil i Juvenil del Club Excursionista Teià (CET), està estructurada dos activitats

1          ACTIVITAT EXTRAESCOLAR

Una activitat infantil dirigida al socis infantils del CET, organitzada en forma de activitat extraescolar de la Escola el CIM de Teià.

L' activitat es va iniciar en el curs 2014-2015, sent aquest curs 2017-2018 el quart. L'activitat es troba definida en tres seccions:

1.     Iniciació a l' escalada.

Instal·lacions: Boulder del poliesportiu el CIM de Teià.

De forma concertada, en rocòdroms de les rodalies.

Persona de contacte: Jordi Oliva

2.     Iniciació a les Curses d'Orientació.

Desenvolupat en la muntanya de les rodalies del poliesportiu el CIM.

Persona de contacte: Teresa Sabater

3.     Iniciació a les Curses de muntanya o Running.

Desenvolupat en la muntanya de les rodalies del poliesportiu el CIM.

Persona de contacte: Xavier Capdevila 607959447

Monitors responsables de l’activitat

Néstor Bohigas Martorell, titulat de Grau mig pel Consell Català de l' Esport. Instructor de Escalada en Roca.

Xavier Capdevila Vázquez, Director de Lleure i extraescolars.

Monitors voluntaris

Cada una de les seccions de l' activitat, està assistida per voluntaris del CET, dos per cada grup o secció.

Assegurances

A tots els participants, monitors i voluntaris inscrits disposen del Carnet federatiu FEEC (Federació Entitats Excursionista de Catalunya), com assegurança d' accidents.

El CET disposa de una assegurança de Responsabilitat Civil (RC), per totes les seves activitats, socis i voluntaris en general.

Documentació necessària per participar:

Federar-se a la Federació d’ Entitats Excursionistes de Catalunya, FEEC.

Fer-se soci del Club Excursionista Teià

Complimentar el formulari de registre de dades del participant i del seu tutor.

2          ACTIVITATS INSTITUT TURÓ D’EN BALDIRI

Activitats orientades a joves adolescents que estudien en el institut Turó d’en Baldiri de Teià.

Destinat a aprendre a gaudir de la muntanya, alhora que aprenen a potenciar i dosificar les seves capacitats corporals.

És realitzen dues activitats:

Una Caminada i una Cursa d’Orientació

Dirigida per l’ equip tècnic de l’ activitat extraescolar.

Desenvolupades per les rodalies de la muntanya i bosc de Teià

Actualment no hi ha cap contingut classificat amb aquest terme.

Subscriu-te al RSS - Infantil - Juvenil

Calendari 2019