Senderisme

La secció de senderisme del Club Excursionista Teià (CET), correspon al nucli inicial del club de muntanya, que organitza sortides de muntanya per tota Catalunya, Osca i sud de França, des de fa més de 20 anys.
Organitzem sortides mensuals, la majoria de un dia i en fem un parell o tres de dos dies (sortides a Andorra, Vall d’Arán, etc.).
Les sortides normalment estan programades amb dos grups de dificultat i cadascú escull el més apropiat al seu nivell.

La activitat està dirigida als socis del CET, pels no socis (consulteu al CET veure dades de contacte).

Tots els socis que s’apunten a la Secció, reben informació sobre cada sortida:
Nom, lloc, punt de trobada, dificultat, material i equipació necessària per l’ activitat, etc.

Per participar en les nostres activitats, es necessari disposar del carnet federatiu FEEC (mínim A), sinó el tens el CET tramitarà una carnet federatiu temporal pels dies que duri la sortida.

Dades de Contacte
Persones de contacte: Joan Torà
Correu electrònic de la secció: cetsenderisme@gmail.com
Correu electrònic del CET: teiaclubcet@hotmail.es

Els socis interessats en rebre informació sobre aquestes sortides i altres temes de la secció podeu enviar un correu electrònic a cetsenderisme@gmail.com

RISCOS GENERALS A LA MUNTANYA: Inclemències del temps, plantes,, animals, estat del ferm, caiguda pedres, falta aigua potable, autocar, ...

El participant declara que coneix els riscos generals de les activitats desenvolupades en el medi natural, que ha estat informat de tots els riscos d’aquesta activitat i que els accepta voluntàriament comprometent-se a col·laborar activament en el bon funcionament de l’activitat.

Les ressenyes, fotos i vídeos de les sortides les podeu trobar a la mateixa web, en el BLOG, organitzat per seccions i número/nom de les sortides.

Les sortides actuals a: http://cetclubexcursionistateia.blogspot.com/

Les sortides històriques a: http://cetclubexcursionistateia.blogspot.com/p/his.html.

SENDERISME - Sortides suggerides pel mes de Novembre 2020

Diumenge, 1 Novembre, 2020 (Tot el dia) a Dilluns, 30 Novembre, 2020 (Tot el dia)

SENDERISME - GARRAF de Begues a La Morella (Sortida 283)

Dissabte, 24 Octubre, 2020 (Tot el dia)